Wednesday, July 20, 2011

KAHKAH <(")

selamat berblogging kembali =="
memang lapang betul waktu aku hari ni . .HAHA
nampak sgt malam ni aku kene pulun mengabehkan homework yang da sedia ada .
suke aku ^^
cikgu , homework takde yang lagi byk ke ? saya da boring nie .
taktahu nak buat hape ? ~ngee
agakagak korang,ade ke budak yang akan tanya soalan tu ?
kalau ade , mmg aku suspect dye habeshabes-an ! HAHA
errrr ~.
lapaaaa ! takboleh kalau tak lapa satu hari .
gemukk daa aku =='
oke , target kurus sbyk yg bole ~agaga
macam bole jeea . lastlast gemuk jugak aku .
mane taknya , satu kotak besar tok stok makanan seminggu .
haram jadahh sungguh . makan ke menkedarah tuu ?
pehh question mark lagi .
susah nak jawab . spm pon taksesusah mcm ni . ~haiyoo
HAHA .......

HARRY POTTER AND THE DEATHLY HALLOW - PART 7 . [expecto patronum ! ]
long time no see you =)
*saying halloy to big , big bucks HEHE

be with you @

Daisypath Friendship tickers

music is life ♪