Saturday, July 16, 2011

rase bangge <(")

ASSALAMUALAIKUM ^^
hari ni terase teriang sket .
thanks kpd NURHIDAYU anak MISRAN krn buat aku gile hri ni .
duk dlm tayangan yg nta pape =='
buat aku gerun jea .
pintu tandas yg takbole bukak ! HAHA
saya suka bergurau .
dan tgk balak aku kat angkasa lepas .. woooo
PLANETARIUM MELAKA
jejak juga finally . HOHO
suke tahap cipanzii , hekhek
tp lg best marathon kat JJ melaka ,HAHAHAHA
terbaek dari KMM !
pakcik bas yg tgk wayang smpai takingt nak balek ==
masalah ..........
anyway , tergempak la .
MAHSURI anak WAFA . . kau sukaa makan .
naseb laa aku memahami situasi kau ,HAHA
ayu , kau naa tahu taa ?
mcmmcm gaya aku tgk kau tidoo .
lupe nak snap pic .
kalau taa , da lma upload kat blog aku . mantap taa ?
oke , KMM . lepas ni kite naa g mane ?
hope dpt buat lawatan kat DP/MP pon kire bole laa . HAHA
berangan bole taa ? TAK dapek laa jawabnya .
wuhaha , anyway , hari ni xdpt pgi CIE ^^, haha
suke plak dye . TEMBAK KANG ?!
oke la . naa buat collegework yang melambak .
melambak kee ? HAHA
cam klako jeea . HEK .

be with you @

Daisypath Friendship tickers

music is life ♪